Triky, které mohou přilákat zákazníky k nákupu

Řada internetových obchodů vykazuje největší zisk v předvánočním čase, kdy lidé raději nakoupí dárky v pohodlí domova, než aby se prodírali davy v nákupních centrech. Jenže během roku už tak aktivní nákupy internetové obchody nezaznamenávají. Pro začínající e-shop přitom první měsíce provozu mohou být klíčové. Dá se ale na e-shop přilákat zákazníci s omezeným rozpočtem na propagaci a marketing? Pojďme se společně podívat, co motivuje Čechy, aby se do internetového obchodu vrátili i podruhé. Možná budete překvapeni, ale nejsou to jen slevy a jiné finanční benefity. Pro Čechy je stejně důležité i pohodlí a komfort při nákupu nebo zpětná vazba od dalších zákazníků.

Nakupování přes internet

  • PPC reklama

PPC https://www.ppcprofits.cz/co-je-ppc-reklama je zkratka z anglického spojení Pay Per Click, což v překladu znamená „zaplať za klik“. PPC reklama https://www.ppcprofits.cz/jak-vytvorit-ppc-reklamu může mít řadu podob a je umístěn v prostorech, které nabízí možnost umístěné reklamy – na sociálních sítích, u videí, na blozích atd.

Princip PPC reklam je vlastně velmi prostý. Spočívá v tom, že inzerent neplatí za samotné umístěný inzerátu, ale až za prokliknutí reklamy. PPC reklama tak znamená velmi výhodný způsob, jak přilákat na svou webovou stránku více návštěvníků.

Neuvážené nákupy

  • Doprava zdarma

Doprava zdarma patří mezi jedno z hlavních lákadel spoustu e-shopů. Velmi často se můžeme setkat s touto službou, pokud zákazník nakoupí nad určití limit. Doprava zdarma je hned po nižší ceně pro zákazníky nejčastějším důvodem, proč se rozhodnou nakupovat v konkrétním internetovém obchodě. Mnoho e-shopů se také každoročně zapojuje do tzv. dnů dopravy zdarma. Ty se u nás letos budou konat od 13. do 15. listopadu. Tento druh zvýhodnění ze strany prodejce nakonec potěší obě strany. Kupující si díky dopravě zdarma nakoupí za vyšší obnos a zároveň ušetří.