Proč jíst pravidelně kešu ořechy? Pomohou při hubnutí a jsou důležitou prevencí mnoha onemocnění

Oříšky bychom měli konzumovat pravidelně, jsou skvělou náhradou za sladkosti, mohou se tak stát výbornou svačinkou, která zasytí a dodá energii. 

Proč jíst pravidelně kešu ořechy? Pomohou při hubnutí a jsou důležitou prevencí mnoha onemocnění

Ořechy by měly být nedílnou součástí našeho jídelníčku, chutnají skvěle a obsahují velmi důležité zdravé tuky, kterých se nemusíme bát ani, když se snažíme zhubnout. Každý den bychom je měli konzumovat stejně tak jako ovoce nebo zeleninu, mohou totiž výrazně posílit také naše zdraví. Kešu oříšky jsou chutné a obsahují hodně cenných látek. Na co všechno má jejich pravidelná konzumace vliv? 

pexels-photo-1295572

Cholesterol i kardiovaskulární choroby

Kešu oříšky pomohou se snížením cholesterolu, ale fungují i jako prevence proti vzniku kardiovaskulárních onemocnění. Díky nedostatku pohybu nebo nezdravému životnímu stylu si každý z nás zadělává na pořádný malér, důsledkem toho může být právě vysoký cholesterol, zvýšený krevní tlak nebo počínající potíže se srdcem a cévami. Když si každý den ale dáme hrstku kešu, můžeme tyto rizika eliminovat. Navíc tyto nenápadné a přitom výtečné oříšky pomáhají zvládat stres a ten, jak všichni dobře víme, také ovlivňuje zdraví našeho srdíčka. 

Při dietě

Že jsou ořechy plné tuků, se obecně ví, jenže obsahují tuky, kterých se opravdu obávat nemusíme, právě naopak. Z poloviny jsou ořechy tvořeny tuky, které jsou zdravé a dokonce pomohou i při hubnutí. Mastné kyseliny nebo minerální látky, které kešu ořechy obsahují, totiž hubnutí naopak podporují a usnadňují. Ořechy navíc dokáží na delší dobu zasytit, zaženou chuť na sladké, a proto jsou výbornou svačinkou, kterou je dobré mít u sebe, kdykoliv vás přepadne hlad. 

pexels-photo-3622475

Důležité vitamíny 

Kešu dále obsahují vitamíny, zejména pak důležitý vitamín K, který se podílí na zdravém vývoji kostí, prospívá také metabolismu. Díky pravidelné konzumaci oříšků se ochráníte mimo jiné také před vznikem rakoviny. Pokud máte potíže se strávením ořechů, je dobré je před samotnou konzumací na chvíli namočit do obyčejné vody. Ořechy jsou pak také velmi významným zdrojem antioxidantů, pokud si nevzpomenete každý den na svou porci oříšků, postačí, když si je dopřejete alespoň dvakrát týdně. I při tomto množství se můžete chránit. 

Oříšky můžete nosit neustále při sobě, pozor však na ochucené varianty, oříšky jezte neupravené a neochucené.